馃摑 Article 2: La tecnolog铆a m贸vil: Una herramienta para la mejora de la inclusi贸n digital de las personas con TEA.

Aquest article m’ha cridat molt l’atenci贸, ja que tracta un tema que considero essencial en les aules d’avui en dia: el paper de les tecnologies digital en la inclusi贸 d’infants amb TEA. 

Des del meu punt de vista com a futura mestra, m’agrada molt la idea que tenen aquestes autores on les  eines no nom茅s s’han de veure com un recurs a l’aula sin贸 com un instrument d’inclusi贸 i d'individualitzaci贸 de l'aprenentatge. En l’article s’esmenten diferents apps que poden ser 煤tils per fomentar la comunicaci贸, l’autonomia i la motivaci贸 d’aquest alumnat amb TEA. 

Tamb茅 em sembla molt interessant un apartat de l’article on remarca que el professorat hem de ser capa莽os d’avaluar la qualitat pedag貌gica de les aplicacions que oferim, fet que hem posat aprova en l'activitat 3 d'aquesta assignatura. 脡s per aquest motiu, que per garantir una inclusi贸 digital hem d’oferir formacions a docents i fam铆lies. 




Foto extreta de la Web Unsplash. Autora: Annie Spratt


Sanrom脿-Gim茅nez, M., L谩zaro-Cantabrana, J. L., & Gisbert-Cervera, M. (2017). La tecnolog铆a m贸vil: Una herramienta para la mejora de la inclusi贸n digital de las personas con TEA. Psicolog铆a, Conocimiento y Sociedad, 7(2). https://dialnet.unirioja.es/servlet/articulo?codigo=9141471


Comentarios

Entradas populares de este blog

Activitat 2

Activitat 4: Text 1

Activitat 3